سلام                                                                      

کاش می شد عظمت دل دریایی ات را فهمید.کاش می شد

برای هر نگاه عاشقا نه ات هزاران گل سرخ هدیه کرد.        

کاش می توانستم اشک برای همیشه از خانه ی چشمانت 

بیرون کنم ،به جای آن لبخند را هدیه دهم .                      

می دانم که نمی توانم ، شرمنده ام عزیز ترینم که از همان  

آغاز درد را هدیه ات کردم.                                             

دوستت دارم ،نه آن اندازه که دوستم داری ،که آن را هم     

از تو به یادگار دارم.                                                       

دوست داشتنی ترینم ،بمان در کنارم تا همیشه ،که بی تو  

هیچ هم نیستم.                                                        

مامان عزیزم دوستت دارم،روزت مبارک.                           

زهرا                                                                       

سلام                                                                           

حال شما؟خوش می گذره؟                                                

خدایا،اگر تکه ای زندگی می داشتم،نمی گذاشتم حتی یک روز 

بگذرد بی آن که به مردمی که دوستشان دارم،نگویم که           

دوستشان دارم.                                                             

گابریل گارسیا مارکز    

 

کاش می شد ارزش لحظه های با تو بودن را می دانستم ،    

کاش پیش از رفتنت گفته بودم که دوستت دارم،آن اندازه که    

خود نیز حیرانم،ولی حالا من مانده ام و یک دنیا حسرت.         

 زهرا                                                                       

سلام                                                                         

حال شما؟                                                                   

امشب به قصه ی دل من گوش می کنی                            

فردا مرا چو قصه فراموش می کنی

 

هوشنگ ابتهاج

 

کاش می شد همیشگی باشی برایم،فراموشم نکنی،بمانی در کنارم،حتی اگر تنها شادی هایم را با تو قسمت کنم.             

خوش باشید                                                                 

زهرا