سلام

خوبین؟

بابا من هرچی به این زهرا می گم آپدیت کن می گم دچار بحران بی مطلبی شده دختر خاله هم انقدر بی معرفت میشه؟

آقا این زهرا اسطوره مرامو معرفتو منش دختر خاله دوستیه . میگین نه گوش کنید . ما بعد از یه هفته وقتمون آزاد می شه گوشیو بر می داریم شماره این اسطوره مرام و معرفت رو می گیریم بعد از اینکه شماره گرفت (بدون اشغالی) کلی ذوق مرگ زده می شم که هورا بالاخره موفق شدم.

بووووووووووووووووووووووق

بووووووووووووووووووووووق

بووووووووووووووووووووووق

...

(تا 16 بار باور نمی کنید شما هم اینبار می تونید بشماریدش.)

بله خانوم خانوما نیستن دوباره 4 روز بعد که وقت آزاد پیدا می کنم شمارشونو می گیرم .

بوق بوق بوق (این یعنی اشغالی)

باز ذوق می کنم که بله حاج خانوم خونست عزمم رو جزم می کنم که تا آزاد نشده دست از کار نکشم بعد از یه 10 دقیقه ای

بووووووووووووووووووووووووووووووق

بووووووووووووووووووووووووووووووق

هورا هورا

بهویه صدای نخراشیده : بله

الهام : بله و بلا زهرا خونست؟

(همون صدای نخراشیده که وحید اسمشونه) : تو سلام بلد نیستی ؟

الهام: خوب سلام زهرا کو؟

وحید: سلام اول احوالمونو بپرس بعد بپرس زهرا کو

الهام : اااااااااااااااااااااه خوب خوبی؟ زهرا کجاست؟

وحید : قربانت خیلی ممنون من خوبم تو چطوری؟

الهام : منم خوبم زهرا کو ( من همچنان عزمم در صدا کردن زهرا جزمه)

وحید : ای بابا تو ادب یاد نگرفتی؟

الهام : اصلا تو اونجا چیکار می کنی ؟

وحید: نمیگما

الهام : خوب نگو زهرا رو صدا کن کارش دارم

وحید : زهرا نیست رفته با باباش اینا مسافرت تا دو روز دیگه هم نمی یاد

الهام : زهرمار می مردی همون اول بگی؟

الهام : خدافظ

تق ( این صدای گذاشتن گوشی بود از طرف الهام )

خلاصه 1 ساعت اینجا وقتمون تلف شد بازم موفق به یافتن این حاج خانوم نشدم تا امشب هول و حوش ساعت 10 خود خانوم با معرفت زنگ زده بعد می گه الهام بی معرفت تو کجائی؟ یه سراغی از این دختر خاله نمی گیری؟

( شیطونه می گه... اا شیطونه بیخود می کنه حرف می زنه)

حالا شما قضاوت کنید من بی معرفتم یا زهرا؟

راستی من تا یادم نرفته از شهریار تشکر کنم بابت نظر خواهی. آقا شهریار گل بسیار تشکر آلودیم ( تریپ ابراهیم رهائی)

مدتیه نظر خواهی نداشتم خیلی تنبل شدینا دیگه نظر بدین دیگه

                                    نظر بدین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد