من آمده ام وای وای من آمده ام

سلااااااااااااااااااااااااااام به همه دوستای خوب و ناز خودم.

دلم واستون یه ذره شده بود اما شماها که سراغ منو نگرفتین اصلا هیییییییییی بابا معرفت .  گویا در دوران غیبت صغری من قالبم هم بهم ریخته بود.

این قالب مشترکم که پیشنهاد شهریار هست برای بچه های پرشین بلاگ و بلاگ اسکای .

خلاصه قالب مشترک رو من نوشتم که در حال حاضر روی وبلاگ خودم می تونید ببینیدش نظرتونو لطف کنید بگید اگه ایرادی اشکالی داره بگید اگه کلا بدرد سطل آشغال می خوره هم بگید( هر چند من گناه دارم دلمو نشکنید حداقل یهو نگید که سکته میکنم)  ببینیدش هر کس می خواد بگه تا براش بفرستم کافیه که یه offline کوچولو به kash_mishod2003یا یه ایمیل یه  elham_v_2005@bimax.org بزنه تا براش فرستم

آقا من باید انگیزه نوشتن داشته باشم یا نه وقتی نظر خواهی ندارم اصلا حس نوشتن ندارم یکی بهم یاد بده من چه جوری نظر خواهی پرشی رو بذارم اینجا

آخه این چه وضعشه من 2 هفته نبودم 1 ماه هم قبل از غیبت من این نظر خواهی خراب بود پس کی می خواد درست شه؟

فعلا خوش باشید تا بعد ببینم چی می شه

خدافظ همگی (از این حرفا)

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد