نه نه باور نمی کنم یعنی زهرا دیگه نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرای من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غیر قابل باوره اما واقعیته یه واقعیت تلخ آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز صبح که داشتم بات حرف میزدم دیدم داری یه چیزائی میگی اما من خر باور نکردم اما یک ساعت پیش مریم زنگ زد و گفت زهرا حالش بده میخواد با تو صحبت کنه آخرین نفستو وقتی کشیدی که داشتی با من حرف میزدی و من ...

خیلی داغونم خیلی یعنی اون احمق ارزششو داشت زهرا چرا این کارو کردی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم می خواد بیدار شم و ببینم که اینا همش کابوسه یه دروغه یکی بیاد بگه که دروغه تو رو خدا یکی بگه که دروغه .

زهرا من به تو احتیاج دارم مگه قرار نبود این دوریو تمومش کنیم مگه قرار نبود دانشگاهو با هم باشیم مگه قرار نبود ...

چرا زیر همه قول و قرارات زدی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

چرا منو تنها گذاشتی زهرا دلم برای درد دل کردنات تنگ شده دلم برا اشکات تنگ شده دلم برا دیدنت لک زده آخه چرا این قدر دوری که حتی نمی تونم برای آخرین بار ببینمت نمی تونم نمی تونم نمی تونم نمی تونم .

آخه چرا چرا منو گذاشتی زهرا حلالت نمی کنم تو به من قول داده بودی قول داده بودی قول داده بودی قول داده بودی

آخه چرا تو مگه همیشه نمی گفتی این کار آدمای ترسو و بز دله مگه همیشه به من نمی گفتی الهام صبر کن .

زهرا تو خیلی بی معرفتی توئی که خودت معرفت رو به من یاد دادی اما خودت یادت رفته

زهرا نمی بخشمت هیچوقت من اگه می خواستم دانشگاه برم بخاطر تو بود میخواستم این فاصله ها از بین بره لااقل می ذاشتی ببینمت دو سال بود که ندیدمت می ذاشتی ببینمت یه بار دیگه فقط یه بار آخه احمق دیوونه این چه کاری بود که کردی چرا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

زهرا خیلی حرفا داشتم خیلی چیزا میخواستم بهت بگم که تو اون نامه های سانسور شده و تلفن های کنترل شده نمی شد گفت خیلی چیزا که تنها به تو می تونستم بگم .

...

زهرا امروز ساعت 10:27 دقیقه شب برای همیشه منو تنها گذاشت برای همیشه همیشه .

نظرات 29 + ارسال نظر
mehman nakhandeh چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:36 ق.ظ http://kiam-man.blogsky.com

:(

عمو رضا چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:22 ق.ظ http://amooreza.blogsky.com

سلام الهام جان
خیلی جا خوردم؛ خوب اولین بار است اینجا می‌آیم.
نمی دانم حالا باید تسلیت بگویم؟ یا مثلا بگویم مرا در غم خود شریک بدانید؟ یا....
حرفی نمی‌توان زد.اگر می‌دیدمت به صورتت نگاه می کردم و لبخند می‌زدم.
الهام جان اگر می خواهی گریه کن بلند گریه کن ....

بدون شرح چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:32 ق.ظ http://pourhamzeh.blogsky.com

من درد تورا زدست آسان ندهم
از دوست دل برنکنم تا جان ندهم
از دوست به یادگار دردی دارم
کان درد به صد هزار درمان ندهم

متاسفم
متاسفم
متاسفم
متاسفم

شبنم چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 08:38 ب.ظ

الهام جان من امروز از سمیرا شنیدم زنگ زدم خونتون بهت تسلیت بگم اما مامانت گفت نیستی میدونستم که هستی اما دیگه چیزی نگفتم واقعا متاسفم و تسلیت میگم

مرجان چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:59 ب.ظ

زهرا عزیز ما بود خیلی زود رفت خیلی

الهام - بی نام پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 12:24 ق.ظ http://www.eligoli.blogsky.com/

هر چه گفتیم جز حکایت دوست ...
همه عمر
از آن پشیمانیم

متا سفم

مسعود پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:28 ق.ظ http://jonobi.persianblog.com

شهید در راه عشق شاید ..... یعنی ارزشش را داشت آنکه او زندگی اش را بخاطرش تباه کرد.

نگاه پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:38 ق.ظ http://shouka.blogsky.com

اوه...
خیلی هولناکه!
در این ساعت شب
نفسم بند امده...
زهرای تو کجاست؟
ها!
کجا؟
...

علی پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:03 ق.ظ http://biya.blogsky.com

تسلیت می گم.........

لیلا پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:31 ق.ظ

همه تسلیت گفتن الا من نمیدونم چی باید بگم!خدا رحمتش کنه.

*صابر*(میتونیم بگیم...) پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:50 ق.ظ http://HotHot.blogsky.com

الهام جان من هر دفه باید بیام اینجا بگم الهی بمیرم؟؟؟ اقلا یه دفه یه جیزی بنویس من بیام بگم بابا اووووووفس بووود ترکوندی!!!:D:D:D:D:D:D:D موید باشی....

تک پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:51 ق.ظ

..............
............................
..........
....
................
......
..........
...
.

سحر خانم و حمید آقا پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:39 ب.ظ

الهام این واقعیته؟ چرا کسی به من چیزی نگفت

خاله نسرین پنج‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:03 ب.ظ http://nasrin161.blogsky.com

نمی دانم چی بگم

حامد جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:55 ق.ظ

الهام جون من خیلی متاسفم منم دست کمی از تو ندارم می دونی که
غم اخرت باشه

رضا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:51 ق.ظ

سلام الهام جون من دوست حامد هستم من اینو از حامد شنیدم من از طرف خودم وحامد و تمام بچه های خارک تسلیت مگم.

عماد جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:31 ق.ظ

سلام من دادش حامد هستم و خیلی هم به خاطر این فاجعه بزرگ متاسفم

تینا جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 06:53 ق.ظ

سلام من تینا هستم دوست حامد از حامد ادرس ویالگ شما رو گرفتم ولی وقتی امدم تینجا اینو که دیدم خیلی ناراحت شدم

ابادان و بوشهر جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:04 ق.ظ

سلام بابا همه که گفتن ما دوست حامد هستیم این حامد دیونه خودش بدتر از همهست یکی از بهترین دوستاسش رو از دست داده وای داشت یادم میرفت الهام جون من و از طرف بچههای روم بوشهر و ابادان تسلیت مگم همچنین به حامد جون غمهای اخرتون باشه.

ارشین جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام
ادرس اینجا رو من از حامد گرفتم ولی حامد به من چیزی نگفت الهام جون من برای بار اولمه دارم میام اینجا و نمیدونم چی بگم ولی فکر کنم سکوت بهترین کلمه باشه
سکوت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بهتره نشناسی جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:26 ب.ظ

نمیدونم چی بگم

امیر جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:00 ب.ظ http://bfb.blogsky.com

سلام ::من دوست حامد هستم::می دونم خیلی سخته:و من متاسفم:

radi0_activ جمعه 6 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام من دوست حامد هستم!!
و خیلی متاسفم با اینکه شما رو نمیشناسم
من از طرف بچه های اهواز به تو و خانوادت تسلیت میگم!؟؟

شهاب شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:00 ق.ظ http://www.kharg.net

سلام من شهاب هستم از شرکت prk خارک من این مصیبت بزرگ رو به شما و خانوادتون تسلیت میگم

مینا شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:04 ب.ظ http://ندارم.com

الهام منم تسلیت میگم

حمیده یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:02 ق.ظ

الهام عزیزم ...گل نازم ...میدونی که خیلی دوستت دارم ...و با شنیدن این خبر دلم شکست و برای دوستی که هرگز ندیده بودم گریستم ...به خدا تو یکی از بهترین دوستای منی ...و هرگز تنهات نمیذارم...................

مامان الهام یکشنبه 8 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:07 ق.ظ

الهام میدونی ۱دوست خوب بودی واسه زهرا ...من مطمئنم......تو و زهرا همیشه با هم هستید ..تو قلب مهربونت........ دوست دارم.

حسام چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام اهام جون ادرس اینجا رو از حامد گرفتم من کانادا هستم ولی وقتی اینو فهمیدم خیلی ناراحت شدم با اینکه تو ایران نیستم خوب الهام جون تسلیت میگم بهت دوست های حامد دوست های من هم هستن متاسفم فقط همینو میتونم بگم

وجیهه پنج‌شنبه 12 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:20 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد